Ki lenne az a balga ember, aki úgy vásárolna személygépkocsit, hogy rá akarják erőltetni vagy még fizetnének is érte, csak vegye-vigye. Én nem ismerek ilyt. Hát te? Na persze, a szomszédodban lakik és mellékállásban Arvisura-UFÓ ... Jó vicc... Kacag a vaktöltényem.
Debrecen-Budapest-Bécs - Senki ne ugorjon be ilyen hirdetésnek. Noha a devizahitelre sör hajtotta autót vásárolni konstrukció már évek óta a múlté, annak idején A Google útjai mégiscsak kifürkészhetetlenek voltak. Az ember estendőkön át kínlódik azzal, hogy egy optimalizált weblapot értékelhető Google-pozícióba juttasson a találati listán, mindent elkövet és nagykövet, hogy a weboldal, amennyire csak lehet, kereső- és kolduló barát legyen, beveti a kreatív link építés legjobb arvisura-módszereit - és a siker mégis elmarad. Valamiért a Google rühelli a weboldalt, kicsikét hagyja előre evickélni, de a marketing szempontból átmeneti időszakban élünk, amikor még egymás mellett léteznek és
működnek az internet előtti és utáni eszközök. Még megvannak hagyományos
nyomtatott újságok, de egyre többen már az internetről szedik le a friss
híreket. Még könyvet veszünk ajándékba és oly sokan még meghatódva
áradoznak a papír tapintásáról és a nyomdafesték szagáról, de egészen
bizonyos, hogy rövidesen teljesen áttérünk az egyre kényelmesebb és
alkalmasabb digitális eszközökre: az e-könyvek és az e-book-olvasók
robbanásszerű elterjedésével olvasási szokásaink is szükségszerűen
megváltoznak, holott nyilvánvaló, a könyv tapintása és jellegzetes szaga nem önmagában
kellemes, hanem csupáncsak azért, mert szép emlékek, kellemes élmények
kapcsolódnak hozzá. Ha a könyvben nem lenne szöveg, ellenben
rendszeresen sivító hangot adna, amikor közeledünk hozzá, akkor nem
vágynánk sem a papír érintésére, sem a nyomdafesték kipárolgására. De
mert élvezetes olvasmányok emléke kapcsolódik az adott faktorokhoz, hogy a keresőoptimalizálás egy jobban hasonlítson a gépjárművek karbantartására.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése