2016. április 30., szombat

Weboldal első helyre kerülése Google-optimalizálással

Weblap első helyre
Honlap első helyre kerülése az internetes keresőben tartalomoptimalizálással
A Google keresőszempontjainak megfelelő weboldalt keresőbarátnak akkor nevezhetjük, ha a) látható és rejtett tartalma egyaránt feltérképezhető és értelmezhető a googlebotok számára; b) a weblap keresőfaktorai megfelelnek a SEO elvárásoknak. Az A) pont talán magyarázat nélkül is érthető, a b) pont esetében érdemes pontosítani, hogy melyek egy webhely Google-faktorai és mifélék a velük szembeni seo-elvárások. Ha már tudjuk ezeket, önmérséklet szükséges, mert nem lehet egy weblapon száz keresőszempontot egyszerre érvényesíteni. Ha megtesszük, az a veszély is fenyeget, hogy elhomályosodik a tartalom, melynek kedvéért a website létrejött. Ha túlzásba visszük a seót, az  intelligens algoritmusok manipulációt állapítanak meg.

A tetszetős weblapok az esetek jelentős hányadában kevéssé tesznek eleget a fontos Google-szempontoknak, így aztán a külső link profil építésének a megkezdése előtt a honlapot tartalomfejlesztésnek  kell megelőznie a későbbi organikus találati siker érdekében.
Ez nagyjából 25-30 faktor érvényesítésével jár

A marketing céllal készült lapok típushibája: alig van rajtuk folyószöveg, így a megfelelő tartalmi relevancia nem biztosítható elégségesen. A weboldal tartalmára és szerkezetére irányuló optimalizáció tehát kikerülhetetlen, ha a kereső első oldalára akarunk kerülni értékesítési, megrendelési honlapunkkal.




A honlaptartalom optimalizálása  megkerülhetetlen, ha a Google első oldalára, a top10-be akarunk kerülni weboldalunkkal. Organikus találatok: első hely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése