2014. szeptember 25., csütörtök

Autós és más szolgáltatások Budapesten

Autókölcsönzős honlapok optimalizálása


Ez a blog eredetileg eddigi legnagyobb szabású SEO-projektem kedvéért született, amely az autóbérlés és autókölcsönzés, később a sofőrszolgálat terén működő vállalkozás honlapjának támogatására irányult. A főleg autós híreket szakmányban közlő blog fénykorában top10 Google-helyezéseket is elért a legfontosabb három kulcsszóval (autóbérlés budapest, autókölcsönző budapesten és budapesti sofőrszolgálat) - a projekt több mint fél évig tartott és sikeresen működött. Amikor befejeződött, egy ideig még frissítgettem a blogot, aztán felhagytam ezzel. Később más célra próbáltam használni, így témája lett a

Google első oldalra kerülés

illetve az ennek elérése érdekében végzett honlapoptimalizálás és keresőmarketing.  De persze ebben a témában ez a webhely nem volt releváns tartalmú (míg az autós témákban maximálisan az volt, hiszen épp erre lettek optimalizálva). Így hatékonysága is csekély volt. Végképp gyöngének bizonyult, amikor egy új projektben próbáltam hasznát venni. Igazán nem volt elvárható a más kulcsszavakra optimalizált weboldaltól, hogy a pánikbetegség leküzdése és az agorafóbia gyógyítása keresőkérdésekre nézve masszív linkeket küldeni legyen képes.

Ezt felismerve jutottam arra az elhatározásra, hogy mint néhány más blogomat, ezt is átnyergelem általános szolgáltató bloggá, persze csak apránként: legyen széles profilú, bármilyen témában mozgosítható seoblog.

Így most aktuálisan Google optimalizáció alá veszem ebben a témában:

Az agorafóbia gyógyítás - a pánikbetegség tünetei

Ebben a tárgyban egyre járatosabb vagyok, lévén beleolvastam magam a szakirodalomba, így péládul ismerem a főbb szakkifejezéseket és definíciókat, és tudom, miből indul ki a pánik kognitív elmélete. Ugyanis a szorongásos betegségek kezelése nem feltétlenül farmakológiai kérdés: szép eredmények érhetők el gyógyszeres fékhatás nélkül is.


Ebből a posztból most tehát linképítő gyorsítás történik a következő hivatkozások által mind az online marketing, mint a pániktrápia, mind pedig az általános szolgáltatóipar csapásirányába:
Szolgáltatások, vállalkozások. Cég, szolgáltatás Budapesten. Google-szempontú honlapoptimalizálás a helyezések javítása érdekében. Egyéni keresőmarketing módszerek. Új SEO-projektum: az agorafóbia és a kognitív pánikbetegség leküzdése gyógyszer nélkül. Online hirdetések - Google első oldalra kerülés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése