2013. április 18., csütörtök

QR-kóddal gyorsítja az autókölcsönzést a Sixt


Egy kattintás az  autókölcsönzéshez. A Sixt egy mobil-alkalmazás és az úgynevezett QR-kód segítségével gyorsítja fel a bárautó átvételénél egyébként szükséges adminisztrációt, a papírmunka helyett alkalmazott - kódolvasóra bízott - információcsere minimálisra csökkenti az irodákban történő sorban állást. Az új szolgáltatás több mint 70 állomáson lesz elérhető, és az ügyfelek a lehető legrövidebb időn belül juthatnak az autó kulcsaihoz.

A vonalkódos kölcsönzés folyamata nagyon egyszerű. Az ügyfelek lementik az összes kölcsönzéshez szükséges információt az új foglalási módszeren keresztül a Sixt weboldaláról, vagy a Sixt okostelefon alkalmazásán keresztül. Ezek az információk tartalmazzák a nevüket, jogosítvány azonosítószámukat, fizetési módszert, stb. A foglalás leadását és megerősítését követően a vásárlók kapnak egy QR-kódot a weboldalon vagy a mobil alkalmazáson belül. Ezenfelül egy e-mail üzenetet is kapnak, amely ugyanazt a vonalkódot tartalmazza,  plusz néhány kiegészítő információt, olyanokat, mint például az indulást megelőző 48 órában elérhető Sixt állomások címeit.



Az új technológia révén a vásárlóknak már nem is kell semmilyen információt bediktálniuk a Sixt pultnál dolgozó munkatársnak. Ehelyett - amikor felveszik az autó kulcsait - egyszerűen odahelyezik a kapott vonalkódot egy scanner elé és bemutatják a jogosítványukat. Ilyen módon az egész kölcsönzési folyamat sokkal gyorsabban végbemehet. „Amikor egy magyar utazó külföldre készül, érdemes az online autóbérlést a központi Sixt oldalon a QR-kód lekérésével befejezni, mert uticéljára megérkezve így gyorsabban juthat az autójához” – tanácsolja Dévai Gábor, a Sixt magyarországi képviseletét ellátó Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetője. „A Sixt hálózaton belüli bővítéseknek és innovációs elvárásoknak köszönhetően bizonyára nem kell sokat várnunk arra, hogy már Magyarországon is automatizált módon vegye fel mindenki a bérautóját.” A QR-kódos bérlés mellett a Sixt egy új frontvonal-menedzsment technológiát is bevezet, amellyel a sorbanállási időt a minimumra csökkentik, hogy az üzleti célból utazók és a turisták is idővesztegetés nélkül juthassanak hozzá a választott járműhöz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése